Vragen over het product?
Heb je een vraag over het product, de mogelijkheden van personaliseren of iets anders? Neem dan een kijkje bij onze meest gestelde vragen of overige onderwerpen.
Staat je vraag er niet tussen? Laat dan zeker een bericht achter via ons e-mailadres, de live chat, onze social-mediakanalen of WhatsApp. Onze klantenservice staat iedere werkdag voor je klaar van 09:00 tot 17:00 uur.
Hoeveel afbeeldingen zitten er op een reel?
Er zitten 7 verschillende afbeeldingen op een reel (2x7)
Welke foto's kan ik gebruiken?
Je kan iedere foto gebruiken wel is het belangrijk dat de foto's scherp genoeg zijn minimaal 300 px. Doorgestuurde foto's via whatsapp bijvoorbeeld hebben compressie en kunnen kwaliteitsverlies hebben.
Waarom staat mijn afbeelding op zijn kop?
Leuk dat je het vraagt : ) waarschijnlijk ben je er van onderste boven dit is de meest gestelde vraag op dit moment.
De foto staat voor je gevoel op zijn kop, maar dit is niet het geval jouw foto komt na het doorspoelen van de reel weer juist te zien in de Photo-viewer.
Waarom worden de foto's dubbel weergegeven?
Als je om je heen kijkt, ben je in staat te zien welke voorwerpen verder weg of juist dichterbij staan dan andere voorwerpen. En meestal kun je de afstand van jezelf tot een voorwerp redelijk goed schatten. Deze eigenschap noemen we "diepte zien" of "3D zien". Om diepte te kunnen zien gebruikt de mens onbewust verschillende aanwijzingen in het beeld dat zijn ogen zien.
Vragen over uw bestelling?
Heb je een vraag over je bestelling, de retourverwerking of iets anders? Neem dan een kijkje bij onze meest gestelde vragen of overige onderwerpen.
Staat je vraag er niet tussen? Laat dan zeker een bericht achter via ons e-mailadres, de live chat, onze social-mediakanalen of WhatsApp. Onze klantenservice staat iedere werkdag voor je klaar van 09:00 tot 17:00 uur.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als de bestelling voor 16:00 uur is geplaatst, zal het pakket binnen 1-2 werkdagen worden bezorgd! Gepersonaliseerde reels hebben een levertijd van 3-4 weken. Houd er rondom feestdagen rekening mee dat de bezorging iets langer kan duren. Je ontvangt altijd een mail zodra jouw pakket ons warehouse heeft verlaten. Met de track & trace code in deze mail kun je de actuele bezorgstatus goed in de gaten houden. We wensen je veel plezier van de bestelling! https://.myparcel.me
Retourneren
Hoe retourneer ik mijn artikelen ? klik hier voor meer info
Ik heb een kapot item ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje of appje te sturen. Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen! klantenservice@photo-viewer.nl
Staat je vraag er niet tussen? Je kunt contact opnemen met de klantenservice via onderstaande contactmogelijkheden.
WhatsApp ons
+31 612317126
Adres
Schuit 4, 1724BD, Oudkarspel
Stuur een mail
info@photo-viewer.nl