Retourneren
Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dan verzoeken we je om, indien mogelijk, onderstaande retourprocedure te volgen.
Wat is de retourtermijn?
Bij Photo-Viewer heb je altijd de mogelijkheid om de bestelling te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, na de verzenddatum. Zorg er wel voor dat je de items onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert en bewaar het retourbewijs goed, totdat we de retour volledig hebben verwerkt. Daarbij is het goed om te weten dat onder andere de gepersonaliseerde reels & giftcard niet geretourneerd kunnen worden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dan verzoeken we je om, indien mogelijk, onderstaande retourprocedure te volgen.
Retourprocedure
Wij verwerken iedere bestelling met zorg en liefde. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over je product? Of heb je een kapot, beschadigd of onjuist product ontvangen? Dan is het bij Photo-Viewer uiteraard altijd mogelijk om te retourneren. In principe geldt hiervoor een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst bestelling. Onze retour afdeling verwerkt jouw retour gewoonlijk binnen 1-2 weken.
Voor een goede en snelle afhandeling is het belangrijk dat de producten die retour komen correct verpakt worden. Verpak het product dus in de (onbeplakte, onbeschreven) originele productverpakking en vervolgens - samen met - in een nette, stevige omdoos.
Retouradres:
Retouren Photo-Viewer
Schuit 4, 1724 BD, Oudkarspel
1. Per post retourneren
Graag het artikel ongebruikt, in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd retourneren. Wij adviseren je om gebruik te maken van onze retourpagina, waarbij je je pakket kan versturen met gereduceerde tarieven. Uiteraard is je pakket retour sturen met een verzendbedrijf naar keuze ook mogelijk. Retourneren valt buiten onze service en is voor eigen verantwoordelijkheid.
Hoe meld ik mijn retour aan?
Klik onderaan de track & trace pagina op retourlabel downloaden
Retourvoorwaarden.
Retourvoorwaarden
Artikel ongewenst en onbeschadigd?
- Het artikel wordt vergoed als deze binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen wordt, en binnen 14 dagen na herroeping geretourneerd wordt.
- Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
- Het retourpakket wordt enkel volledig vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd, indien mogelijk met een formulier met bestelnummer. Bevat het retour gestuurde product gebruikssporen of is het niet in de originele verpakking retour gestuurd, dan wordt mogelijk slechts een deel vergoed.
- Als je je bestelling in zijn geheel terugstuurt, indien mogelijk onder bovenstaande voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag inclusief de heen-verzendkosten teruggestort op je rekening (indien betaald).
- Retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor de directe retourkosten ben je als klant ook zelf verantwoordelijk.
- Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na binnenkomst van de melding van herroeping (onder voorwaarde dat het product/de producten retour gestuurd zijn).
- Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.
Voor een aantal producten gelden afwijkende retourvoorwaarden, omdat het gaat om een hygiëne gevoelig product.
Helaas defect, beschadigd of verkeerd geleverd?
- We willen je vragen om een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel vooraf, per mail of WhatsApp aan te melden met uitleg en foto’s.
- Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen.
- Indien er een vervangend artikel toegestuurd moet worden, krijg je van ons per e-mail aanvullende retourinformatie toegestuurd. In zo’n geval hoef je de portokosten voor de eventuele retourzending ook niet zelf te betalen. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken. Je stuurt ons dan eerst het defecte/verkeerd geleverde artikel toe met het verzendlabel en een formulier met je bestelnummer, waarna we bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar je terugsturen.
- Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
- Wij zullen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
- Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van het retour gestuurde product.
- Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.